duminică, 15 august 2010

Astazi despre Benetint (Benefit)


Am cumparat de la Sephora, in urma cu cateva saptamani, produsul din imagine, care este varianta "de buzunar" a celebrului Benetint, un fel de blush-lip stain, care ar trebui sa coloreze intr-un fel natural buzele si obrajii. Cred ca a costat in jur de 100 RON, nu mai imi aduc foarte bine aminte. Oricum, mi-a placut mult ideea, pentru ca sunt "fata-palida" de la natura, si am si buzele destul de decolorate (blush nu folosesc, deci pe obraji nu am incercat).
Produsul are la un capat "colorantul" si la celelalt un gloss, plus aplicatorul/aplicatoarele respectiv/e. Colorantul miroase frumos, a trandafiri, iar glossul e incolor si inodor. Insa, dupa ce l-am folosit o vreme, mi s-a parut ca-mi usuca destul de rau buzele. E adevarat ca eu ma deshidratez foarte usor, dar nu mi-a placut senzatia de "piele stransa" pe care o simteam dupa utilizare. Drept urmare, am renuntat la acest produs, desi citisem review-uri bune despre el, pacat ca mie nu nu mi s-a potrivit.
Si, daca tot a venit vorba despre produse pentru buze, am cumparat un nou balsam (am o adevarata obsesie pentru ele): Amilab, pare ok deocamdata, si miroase foarte frumos (a prajitura cu lamaie?! yum!). Oricum, pe primul loc ramane stick-ul de la Uriage, il folosesc de ani de zile si sunt fana declarata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu