duminică, 27 decembrie 2009

Xmas thoughts

E Craciun si sunt in vacanta pentru inca o saptamana (lucky me!), si, cum n-am inspiratie pentru altceva, fac o mica lista cu ce imi place si ce nu in ultimul timp.

Iata deci ce imi place zilele astea:
- cozonacul cu nuca si cu lapte, ca pe vremuri
- magiunul de prune de Topoloveni, romanesc (incurajam productia autohtona) si fara zahar
- the Motown vibe, classic (o mostra, un cover dupa The Temptations: http://www.youtube.com/watch?v=pm27gOYAvaQ)
- concertul pentru vioara al lui Ceaikovsky, care ma obsedeaza in ultimul timp
- blogul http://dulapulbunicii.blogspot.com/ pentru accesoriile handmade si pentru... normalitate - bravo fetelor!
- ultima carte primita cadou de la o prietena - "Primii mei blugi" - cu ocazia asta am descoperit ca pe nenea mustacios la a carui emisiune ne uitam cand eram mici, la bulgari, il cheama Kevork Kevorkian :)
- prietena mea Andreea, care, desi munceste foarte, foarte mult si nici n-a avut concediu anul asta, isi face timp sa mearga la copiii de la Marie Curie, cu cadouri, magicieni, clowni (si in afara de asta ajuta diverse persoane, chiar si pe cele care nu merita; dar asa e ea, mama ranitilor :))
- nepotul meu de aproape 9 luni, care e minunat si care are cei mai imensi si frumosi ochi, exact ca doua bucati de lapis-lazuli
- prietena mea cea mai buna, care, desi locuieste de multi ani in afara tarii, cand vine aici imi da impresia ca nu ne-am mai vazut de ieri; avem aceleasi idei si aceleasi preocupari si ma bucur ca evoluam, ca sa zic asa, impreuna

Si ce nu imi place:
- ca am pocnit acelasi nepot minunat in cap cu o jucarie mare si grea :((fara sa vreau, bineinteles, dar oricum m-a durut stomacul toata ziua de soc)
- ca prietenul meu lucreaza zilele astea de Craciun
- "Gargui" - dupa tot tam-tam-ul, am cumparat-o si am citit-o, dar mi se pare un pic fortata, un pic senzationalista, in plus sufera si de pe urma traducerii nu foarte reusite
- zloata din Bucuresti cand incepe sa se topeasca zapada; colac peste pupaza, de azi a inceput si sa ploua :(!!
- agitatia consumerista de Sarbatori, cand noi cumparam in nestire si ne imbuibam la fel, in timp ce foarte multi oameni sufera de foame, frig, boli, razboaie etc. :(
- ca orice vacanta se termina, asta chiar ma intristeaza teribil

Hm, cred ca-s mai multe lucruri care imi place decat cele care nu imi plac, deci in the end e ok...

Sarbatori frumoase si linistite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu